POLITIA LOCALA RASPUNDE SESIZARILOR PRIMITE PRIN DISPECERAT SI PRIN APLICATIA ORADEA CITY REPORT
Joi, 14 Ianuarie 2016In cadrul Dispeceratului unic al Politiei Locale Oradea, care din data de 11.01.2016 functioneaza 24 h din 24 h, politistii locali raspund prompt sesizarilor primite de la cetatenii Municipiului Oradea, telefonic sau online prin aplicatia Oradea City Report.
Astfel, pe parcursul lunii ianuarie pâna la aceasta data, cetatenii Muncipiului Oradea au sesizat telefonic Dispeceratul Politiei Locale Oradea, inregistrându-se 112 reclamatii cu privire la autovehicule parcate neregulamentar, depozitari ilegale pe domeniul public,etc
De asemenea, prin aplicatia Oradea City Report au fost transmise 32 de sesizari catre Politia Locala Oradea, dintre cele mai diverse: autovehicule abandonate sau persoane care nu respecta regimul de detinere al animalelor de companie.
In prezent, politistii locali au rezolvat 101 sesizari telefonice, 11 fiind in curs de solutionare, iar prin aplicatia online au fost solutionate 30 de sesizari, iar 2 dintre acestea sunt in curs de solutionare.
Politia Locala reaminteste faptul ca, Oradea City Report este o aplicatie pentru telefonul mobil sau tableta, gratuita, simpla si intuitiva, care permite cetatenilor cu spirit civic sa transmita diverse sesizari si incidente catre Primaria Oradea si operatorii serviciilor publice locale (Compania de Apa Oradea, Oradea Transport Local, Termoficare Oradea, Politia Locala Oradea, Luxten Lighting Company, RER Ecologic Service).
De asemenea, Politia Locala doreste sa multumeasca cetatenilor care au sesizat dispeceratul cu privire la diverse probleme. Cetatenii pot apela in continuare Dispeceratul Politiei Locale Oradea la numarul de telefon - 0259 969 - 24 h din 24h.
Sursa: Primaria Oradea Citeste mai departe »
Comentarii: