Licitatie pentru comercianti la Targul de Craciun 2018

Licitatie pentru comercianti la Targul de Craciun 2018

Joi, 08 Noiembrie 2018

Licitatie pentru comercianti la Targul de Craciun 2018
Primaria Municipiului Oradea si Asociatia pentru promovarea turismului din Oradea si Regiune (Visit Oradea) anunta ca in data de 7 noiembrie 2018 a fost deschisa procedura de depunere a ofertelor de participare in calitate de expozant la Târgul de Craciun care se va desfasura in perioada 06 - 31 decembrie 2018 in Piata Unirii.Editia 2018 a Târgului de Craciun Oradea isi va deschide portile in data de 6 decembrie in Piata Unirii, cu o saptamâna mai târziu decât in anii precedenti, deoarece in data de 1 decembrie 2018, tot in Piata Unirii, vor avea loc manifestari dedicate Centenarului Marii Uniri.Sunt asteptati la Târgul de Craciun cei mai iscusiti producatori de bucate traditionale, dulciuri sau alte specialitati, mesteri populari si artizani de suveniruri si decoratiuni specifice sarbatorilor de iarna.Sunt disponibile 35 de casute din lemn pentru agenti economici din sectoarele: alimentar, non-alimentar si bar, respectiv 2 casute pentru ONG-uri.Pretul de ocupare a domeniului public pentru activitatile comerciale desfasurate in cadrul Târgului de Craciun din Oradea este de 75 lei+TVA /casuta/zi (producatorii si mesterii populari care detin autorizatii conform legii beneficiaza de o reducere de 30%).Cei interesati se pot inscrie in perioada 7 noiembrie - 23 noiembrie 2018 (ora 12:00), folosind formularul online disponibil la urmatorul link:https://www.targuldecraciunoradea.ro/inscriere-targul-de-craciun-oradea-2018/.Pentru a depune o cerere de participare, doritorii trebuie sa urmeze toti pasii din formularul de inscriere disponibil online, respectiv sa completeze toate informatiile solicitate in câmpurile dedicate (denumire companie si informatii cu privire la persoana de contact etc.), sa incarce documentele solicitate in formularul de inscriere si sa furnizeze informatii cu privire la tipul de amplasament vizat si puterea instalata necesara functionarii.Formularul online este singura modalitate de inscriere ca si expozant la Târgul de Craciun din Oradea 2018. Necompletarea unui câmp sau omiterea unei etape din procesul de inregistrare a cererii de participare face imposibila finalizarii inscrierii.Procedura de atribuire consta in urmatoarele etape:Etapa I - Depunerea solicitarilor de participare, prin intermediul formularului online.Etapa II - Centralizarea ofertelor si stabilirea ofertantilor calificati. In situatia in care un ofertant nu indeplineste una sau mai multe dintre cerintele din Regulamentul de participare sau nu a prezentat unul sau mai multe documente solicitate in formularul de inscriere, Comisia de evaluare va declara ofertantul ca fiind necalificat.Etapa III - Atribuirea casutelor in ordinea cronologica a amplasarii acestora in târg (de la 1-35). Astfel, atribuirea casutelor va incepe cu casuta nr. 1 si va continua cronologic pâna la casuta cu nr. 35.Exemplu practic: Daca pentru casuta nr. 1 va exista o singura solicitare de la unul din ofertantii calificati, acesta va fi atribuita la pretul 75 lei +TVA /casuta/zi, dupa care se va trece la atribuirea casutei cu nr. 2. In schimb, daca pentru casuta cu nr. 1 vor fi mai multe solicitari, se va face o licitatie cu strigare. Pasul de licitatie este de 1 leu/pas. Pretul licitat va fi cel putin egal cu pretul de pornire a licitatiei (75 lei +TVA /casuta/zi) + primul pas.Etapa IV - Instalare si montaj.Etapa V - Desfasurarea Târgului de Craciun, 6-31 decembrie 2018.Etapa VI - Demontare si curatenie in spatiu.Târgul de Craciun din Oradea, editia 2018, este organizat de Asociatia pentru promovarea turismului din Oradea si regiune (Visit Oradea) cu sprijinul Primariei municipiului Oradea si se desfasoara in Piata Unirii, in perioada 6 - 31 decembrie.Partener principal: Raiffeisen Bank.Ne gasiti online:Facebook: https://www.facebook.com/oradeatargdecraciun/.Instagram: https://www.instagram.com/oradeatargdecraciun/.E-mail: turism@oradea.ro

 


Sursa: Primaria Oradea

Comentarii: