APTOR recurge la o firma de profil pentru stabilirea brandului Oradiei

APTOR recurge la o firma de profil pentru stabilirea brandului Oradiei

Miercuri, 05 Decembrie 2018

APTOR recurge la o firma de profil pentru stabilirea brandului Oradiei
Asociatia pentru Promovarea Turismului din Oradea si Regiune (APTOR) a contactat firma Brandient in vederea conceptualizarii si consolidarii brandului de destinatie Oradea. Proiectul incepe, simbolic, pe 1 decembrie 2018, cu ocazia aniversarii centenarului României moderne, iar finalizarea acestuia este planificata pentru lansare in luna mai 2019.„Conturarea unui brand de oras este un demers pe care l-am abordat la inceputul anului 2018, printr-un concurs public, care in ciuda faptului ca nu a desemnat un câstigator, a asigurat un nivel de transparenta obligatoriu pentru astfel de proiecte (vezi site-ul www.brandoradea.ro). Nu am reusit sa desemnam un câstigator, pentru ca nici o propunere nu ne-a convins din perspectiva strategica, si a trebuit sa ne recunoastem limitele si sa acceptam umil observatiile si criticile constructive ale participantilor si publicului. Este clar ca un brand nu se poate conceptualiza prin concurs public si, in aceasta logica, am decis sa abordam cei mai reputati specialisti români din domeniu si ne bucuram ca au acceptat provocarea si propunerea noastra. De asemene, suntem convinsi ca expertiza si munca Brandient vor fi un factor care va aduce valoare adaugata orasului, acesta din urma fiind scopul pe care l-am atribuit procesului de branding in Oradea. Ne bucuram si suntem onorati de increderea si sprijinul pe care Brandient ni le-a oferit când au decis sa construim impreuna acest proiect, stiind experienta si numeroasele premii internationale in proiecte mari de branding, acumulate de echipa Brandient", spune Mihai Jurca, director executiv APTOR.Proiectul va fi coordonat de Mihai Jurca si va beneficia de suportul unui steering committee format din reprezentanti ai businessurilor locale, ai educatiei, culturii si artelor, ai tinerilor si studentilor, ai cultelor - precum si dintre lideri de opinie locali. Proiectul va parcurge mai multe stadii, incepând cu runda de consultari cu reprezentantii locali, continuând apoi cu conceptualizarea brandului la nivel ideologic si vizual, si mai departe, cu creatia si designul unor manifestari concrete, de baza, ale brandului.„Oradea a devenit in ultimii ani un model de administratie inteligenta si vizionara, si este acum in stadiul in care are nevoie de un instrumentar modern de management al businessului de destinatie", spune Aneta Bogdan, managing partner Brandient.Cu o experienta de 16 ani, Brandient a devenit una dintre cele mai importante firme independente de branding din pietele emergente, o pozitie sustinuta atât de reputatia proiectelor sale, cât si de premiile si recunoasterea internationala - peste 50 de premii internationale de top. 


Sursa: Primaria Oradea

Comentarii: