Procedura de scoatere din evidenta a autoturismelor scoase din uz, dar pentru care proprietarii nu detin documente in acest sens

Miercuri, 11 Decembrie 2019

Procedura de scoatere din evidenta a autoturismelor scoase din uz, dar pentru care proprietarii nu detin documente in acest sens
Proprietarii care figureaza in evidentelor fiscale cu autoturisme pentru care nu pot face dovada existentei fizice a bunului au posibilitatea scoaterii lor din evidentele fiscale.

In sedinta Consiliului Local al Municipiului Oradea din data de 28.11.2019 s-a aprobat procedura de scoatere din evidenta a autoturismelor scoase din uz, dar pentru care proprietarii nu detin documente in acest sens.

Scoaterea din evidentele fiscale a autoturismelor se poate realiza daca sunt indeplinite urmatoarele conditii cumulative:

a.      Proprietarii - persoane fizice depun o declaratie notariala privind scoaterea din uz/folosinta/dezmembrare a autoturismului

b.     Autoturismul nu are/nu a avut polita RCA in ultimii 5 ani

c.      Autoturismul nu are/nu a avut ITP valabil in ultimii 5 ani

d.     Proprietarul - persoana fizica nu inregistreaza obligatii restante fata de bugetul local la data solicitarii scaderii din evidente a autoturismului

Scoaterea din evidente a autoturismului se va face cu data depunerii declaratiei notariale mentionate anterior.

Cererea pentru scoaterea din evidentele fiscale a autoturismului, insotita de declaratia notariala privind scoaterea din uz/folosinta/dezmembrare trebuie depusa pâna la data de 31.12.2019 pentru a nu datora impozite pentru anul 2020.

Având in vedere anualitatea impozitelor, solicitarile depuse dupa data de 31.12.2019 vor fi operate in evidentele fiscale, dar impozitul va fi sistat incepând cu anul 2021.  

 

 


Sursa: Primaria Oradea    Citeste mai departe »

Comentarii: