Consiliul Local a aprobat brandul orasului Oradea

Luni, 24 Iunie 2019

Consiliul Local a aprobat brandul orasului Oradea
Consiliul Local a aprobat in sedinta de joi, 13 iunie, un proiect de hotarâre privind brandul Orasului Oradea, compus din insemnul grafic "Supercoroana" si promisiunea de brand "Art Nouveau Life Nouveau", precum si regulile minime de utilizare a acestuia, consemnate intr-un ghid de aplicare a identitatii vizuale primare a brandului Oradea.In data de 9 mai a fost finalizat procesul de realizare a unui brand de oras, sintetizat prin insemnul grafic "Supercoroana", cu promisiunea de brand "Art Nouveau Life Nouveau". Simbolul grafic al brandului Oradea este o transpunere metaforica prin desena a staturii, unicitatii si prestigiului orasului.Insemnul grafic reprezentativ si oficial al orasului Oradea va fi utilizat in formele prezentate in proiectul de hotarâre, fiind inclus in mod obligatoriu in materialele de prezentare sau promovare realizate de Primaria Oradea sau structurile subordonate acesteia, precum si in materialel de prezentare/promovare a tuturor evenimentelor la care Primaria, Consiliul Local sau structurile subordonate sunt organizatori, parteneri sau co-organizatori.Entitatea responsabila cu implementarea si managementul brandului, precum si realizarea demersurilor de protejare a marcii, atât la nivel national cât si la nivel european, este Asociatia pentru promovarea turismului din Oradea si regiune, al carei membru fondator este Primaria Oradea, alaturi de alte entitati. 


Sursa: Primaria Oradea    Citeste mai departe »

Comentarii: