Politia Locala a raspuns sesizarilor cetatenilor pe toata perioada Sarbatorilor Pascale

Marti, 03 Mai 2016

Politia Locala a raspuns sesizarilor cetatenilor pe toata perioada Sarbatorilor Pascale
In cadrul Dispeceratului unic al Politiei Locale Oradea, care functioneaza 24 h din 24h, politistii locali raspund sesizarilor primite telefonic sau online prin aplicatia Oradea City Report de la cetatenii municipiului Oradea,.

Pe parcursul sarbatorilor pascale, cetatenii Muncipiului Oradea au sesizat telefonic Dispeceratul Politiei Locale, inregistrându-se 58 de reclamatii cu privire la autovehicule parcate neregulamentar, depozitari ilegale pe domeniul public etc

De asemenea, prin aplicatia Oradea City Report au fost transmise 45 de sesizari si incidente catre Politia Locala Oradea, cu privire la aspecte dintre cele mai diverse, de la autovehicule abandonate pâna la persoane care nu respecta regimul de detinere al animalelor de companie.

Pe parcursul lunii aprilie, politistii locali au rezolvat 398 de sesizari telefonice, iar prin aplicatia online au fost solutionate 224 de sesizari.

Reamintim faptul ca Oradea City Report este o aplicatie pentru telefonul mobil sau tableta, gratuita, simpla si intuitiva, care permite cetatenilor sa transmita diverse sesizari si incidente catre Primaria Oradea si operatorii serviciilor publice locale (Compania de Apa Oradea, Oradea Transport Local, Termoficare Oradea, Politia Locala Oradea, Luxten Lighting Company, RER Ecologic Service).

Politia Locala multumeste cetatenilor care au sesizat Dispeceratului unic al Politiei Locale Oradea. Acesta poate fi apelat in continuare la numarul de telefon - 0259 969, 24 h din 24h.

 

 

 


Sursa: Primaria Oradea    Citeste mai departe »

Comentarii: