In iulie se va desfasura sesiunea de atestare a administratorilor de condominii

Marti, 02 Iunie 2020

In iulie se va desfasura sesiunea de atestare a administratorilor de condominii
In conformitate cu prevederile art. 2, 4 si 5 din H.C.L. nr.229/2020, Biroul Asociatii de Proprietari aduce la cunostinta faptul ca in perioada 06.07.2020-10.07.2020 se desfasoara sesiunea de atestare a administratorilor de condominii din municipiul Oradea, care au depus cereri in acest sens cu cel putin 30 de zile inainte de data stabilita.

Pentru a obtine atestarea in activitatea de administrare a condominiilor la asociatiile de proprietari, persoanele fizice trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

a.    sa aiba capacitate deplina de exercitiu;

b.    sa aiba cetatenie româna;

c.    sa detina certificat de pregatire profesionala pentru functia de administrator de condominii, in baza Legii nr.196/2018;

d.    sa aiba starea de sanatate corespunzatoare unei astfel de activitati, confirmata, in scris, de medicul de familie;

e.    sa nu fi fost condamnat pentru savârsirea unei infractiuni de natura economico-financiara (in situatia in care dosarul depus in vederea atestarii este inregistrat, persoana va fi atestata dupa clarificarea situatiei).

In vederea obtinerii atestatului de administrator de condominii, solicitantii vor prezenta urmatoarele documente:

a.    curriculum vitae;

b.    copii de pe actele de stare civila (B.I./C.I.; certificat de nastere si de casatorie);

c.    copii dupa ultimele acte de studii;

d.    copia certificatului de pregatire profesionala pentru functia de administrator de condominii;

e.    certificatul de cazier judiciar;

f.     certificat de cazier fiscal;

g.    dovada achitarii sumei de 150 lei, care se va numi taxa atestare administrator;

h.    adeverinta de la medicul de familie, care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare indeplinirii  unei astfel de activitati.

La depunerea dosarului, candidatii vor prezenta si originalele actelor care sunt anexate la dosar, in copie, in scopul confruntarii si certificarii lor, pentru conformitate cu originalul.

In situatia in care dosarul se transmite de catre solicitant prin intermediul serviciilor postale, documentele trebuie sa fie legalizate de un notar public. Lipsa unuia dintre actele solicitate va duce la respingerea dosarului.

 

 


Sursa: Primaria Oradea    Citeste mai departe »

Comentarii: