Solutii multisql pentru unitati mici si mijlocii:

Statie de lucru ApartSql

... cloud, siguranta, viteza, compatibilitate ...


Descarcare si instalare gratuita

ApartSql



ApartSql este o platforma dezvoltata pentru rularea aplicatiilor Apart in siguranta, cu datele in cloud, pe servere ApartSql sau pe servere private.
Pentru siguranta datelor ApartSql foloseste legaturi criptate, operatii in tranzactii si permite accesul la date doar pentru statiile de lucru acceptate.
Deoarece ApartSql este multisql, bazele de date pot fi pe cele mai folosite tipuri de servere de date: PostreSql, MsSql, MariaDb, MySql, Firebird.


Migrarea datelor de pe un server pe altul este posibil oricand, datorita faptului ca salvarile de siguranta au un format comun pe toate serverele.
Solutia particulara de partajare a sarcinilor intre server si statiile de lucru ApartSql permite viteze de interogare crescute la pregatirea rapoartelor.
ApartSql este compatibil cu bazele de date gazduite pe serverele oferite de cei mai mari furnizori de servicii cloud: Google, Amazon, Microsoft.




ApartImm


ApartImm este o aplicatie destinata unitatilor mici si mijlocii pentru prelucrarea datelor financiar contabile din diverse domenii de activitati.
Fiind o solutie integrata, cu modulele de baza poate acoperi integral activitatea unei unitati, inclusiv comunicarea cu ANAF.
Adaptarea pentru diverse domenii este rapida, la cerere, module de baza pot fi extinse cu module speciale si module personalizate.


Modulele de baza incluse in ApartImm


Aprovizionare

Catalog furnizori, comenzi de aprovizionare, avize sosite, cumparari, plati furnizori, jurnal cumparari ...


Desfacere

Catalog clienti, comenzi de desfacere, avize emise, vanzari, incasari clienti, jurnal vanzari ...


Gestiuni

Catalog articole, consum specific, gestiunea stocurilor, lista de inventar, balanta stocurilor, raport de gestiune ...


Imobilizari

Catalog imobilizari corporale, imobilizari necorporale, fisa mijlocului fix, calcul amortisment lunar ...


Personal

Catalog personal, sporuri, avansuri, date pontaj, state de plata, fluturasi, fisa de evidenta, D112 ...


Financiar

Registru de banca, registru de casa , deconturi, balanta parteneri, sold parteneri, sold obligatii ...


Contabilitate

Balanta contabila, inregistrari contabile, jurnale contabile, fise de cont, centre de profit, urmarire profit, declaratii ANAF D300, D390, D394 ...



e-Facturi

Generare, arhivare si transmitere efacturi la ANAF + descarcare si arhivare raspuns ANAF ...


Extrase IBAN

Inregistrare, arhivare si interpretare+prelucrare automata a extraselor de banca in format PDF ...


e-Declaratii

Inregistrare, arhivare si depunere declaratii ANAF + descarcare si arhivare recipise ANAF ...



Licentele de utilizare sunt asigurate pe baza unui abonament lunar in functie de numarul statiilor de lucru, numarul utilizatorilor fiind nelimitat.
Contractele se incheie pe minim 12 luni cu posibilitatea de prelungire automata si cu posibilitatea de a renunta la utilizarea primele 30 de zile.
Pentru instalarea/configurarea/personalizarea aplicatiei, in cazul contractelor noi, oferim un contract de asistenta Standard gratuit, in primele 3 luni.

In cazul incetarii contractelor, in termen de 30 de zile, datele pot fi arhivate pe o statie de lucru si pot fi consultate in continuare, nelimitat.





Asistenta



Oferim asistenta informatica atat pe baza de contract, cat si fara contract.
Contractele de asistenta asigura tarife avantajoase si un timp maxim de reactie.
Cererile de asistenta se rezolva in zile lucratoare, intre orele 9-17.

Tip contract Valoare contract Durata minimaOre rezervate Tarif asistenta Timp maxim de reactie
Baza
 48 Eur/luna  6 luni  3 ore/luna   38 Eur/ora   48 ore
Standard
 96 Eur/luna  3 luni  6 ore/luna   35 Eur/ora   24 ore
Plus
192 Eur/luna  1 luna 12 ore/luna   32 Eur/ora   12 ore


Asistenta care necesita deplasare la client va fi abordata ca asistenta ocazionala.
Tariful asistentei informatice ocazionale, fara contract, este 64 EUR/ora.
Eventuala taxa de deplasare este 25 EUR in Oradea si 1 EUR/Km in afara Oradiei.

Preturile nu includ TVA si sunt calculate in lei la cursul BNR din data emiterii facturilor.


Contact



Adresa de e-mail

Persoana de contact

Continut mesaj



Up-Art Studio SRL

office@upartstudio.ro
410415 Oradea, str.Calugareni, nr.5
RO 6240487

Up-Art Studio 2023